2020. április 30., csütörtök

Vibes Fit System márkájú,állítható méretű:28-31-es méret között,gyerek egysoros görkorcsolya,fekete - Jelenlegi ára: 8 9

Eladó egy fekete színű, nagyon
Desines kivitelű: Vibes Fit System márkájú, állítható méretű egysoros gyerek korcsolya, kivehető lábszár béléssel. Állítható méret 28-31 -es méretek között.
Nekem a fiam használta, csak sajnos kinőtte, de szerintem használhatja kislány is. Az elején 1 műanyag csattal zárható-nyitható és ezt még lehet egy tépőzáras résszel is kiegészíteni valamint még cipőfűzős megoldású is, tehát 3-mas zárási védelemmel ellátott.
Alul 4 keréken guruló, melyeknek átmérői 7 cm.
A jobb lábbelin van fék, a bal oldalon nincsen.
Műanyag vázas, amelyen néhol található csak horzsolás, ez is szinte csak a hátsó műanyag bokatartó részen. Az elején és körbe hibátlan állapotú, de ez látszik a fotókon is.
A nyelv része jó magasra feljön, nyáron is jól védte a gyermek lábát. Dupla párnázott a nyelvrésze, nem fogja törni a gyermek lábát és stabilan fogja tartani.
Mint írtam a belsejében kivehető és tisztítható, szárítható a hátsó bokarész. Én amikor már nagyon piszkos volt, mosógépben is átmostam, gyenge programon. A belső betét anyaga és körbe fényvisszaverő csíkok vannak rajta, mivel ez látszik hátul a legjobban, ha be van téve a soros korcsolyába.
A kerekei keveset használtak, nem ferdék, nincsenek megsérülve, nem igen kopottak, mert sajnos nagyon hamar kinőtte a fiam.
A mérete: 28-as mérettől használható és alul lehet ezt tovább növelni 31-es méretig. Praktikus és jó megoldás, együtt nő a méret egy ideig a gyermekkel. Ezért is kell még a sarokkiegészítő rész, hisz mikor már a maximumon használja valaki, avval lesz teljes a belső bélésrész.
Összességében egy nagyon megkímélt állapotú, állítható méretű egysoros korcsolya, csak ajánlani tudom. Akár most ősztől jövő tavaszig, nyárig is tudja használni egy gyermek, attól függően, hogy milyen iramban nő a lábmérete.
Méretek: -minimális belső lábhossz 18 cm
             -maximális belső talphossz 20 cm
             -kivehető sarokbetét hátul magassága 15 cm
Kérésre szívesen küldök még fotókat !
Kérem mielőtt vásátolni szeretne, írjon nekem, mert máshol is hirdetem a gyerek egysoros korcsolyát !  Köszönöm.
A vételár tartalmazza önnek a házhoz szállítás díját  az ország területén belül !

Jelenlegi ára: 8 988 Ft
Az aukció vége: 2020-05-01 10:38 .

Megjegyzés küldése

Megjegyzés küldése