2018. április 25., szerda

Menedzser kalkulátor - Jelenlegi ára: 1 000 Ft

Külsőre újszerű állapotú, az én megítélésem szerint.
Működéséről nem tudok nyilatkozni, mert nincs módomban kipróbálni, mivel nincs meg a leírása, én pedig nem értek hozzá. Annyit tudtam tenni, hogy bekapcsoltam és a kijelzőn a képeken látható "dolgok" jelentek meg, nyomogatva a "mode" gombot. A számológépet tudtam csak kipróbálni, ami működött.
2 DB új gombelem van benne, amit hozzá adok.
Nézd meg a többi termékemet is, kattints ide!
Figyelmedbe ajánlom az "Ismerj+" oldalamat, ahol mind a termékeim állapotával, mind a szállítással kapcsolatban találsz információkat!  
Postázása a vásárló felelősségére!!
 A termékleírásnál vedd figyelembe, hogy az én megítélésem, hiszen nem tudok más fejével ítélni, ahogy senki sem! Ennek tudatában licitálj!
Az esetleges kötekedők kedvéért, miszerint hogy akarom így eladni? válaszom: én nem akarom eladni, meghírdetem, ha valakinek kell, önként megveheti, nem kötelező! Ezáltal megadom az esélyt, hogy ne a kukában végezze!

Jelenlegi ára: 1 000 Ft
Az aukció vége: 2018-05-15 18:26 .

Megjegyzés küldése

Megjegyzés küldése