2020. december 29., kedd

Merev aljú,fehér színű,szövet felületes,nagyméretű:82x54x11 cm-es pelenkázófeltét,oldalmerevítéssel - Jelenlegi ára: 5 9

Eladó egy fehér színű, merev aljú, nagyméretű pelenkázófeltét, tisztítható szövet felülettel.
A pelenkázófeltét belsejében lévő lágy habszivacs töltet és a megemelt szélek kényelmessé és biztonságossá varázsolják a pelenkázóasztalon töltött pillanatokat mind a baba, mind a szülők felé.
A külső felülete ártalmatlan szövet anyagból készült, ami könnyen tisztára törölhető.
Az első és a további jó néhány pelenkacsere igazi kihívás lehet, de egy puha pelenkázóalátét kényelmet és biztonságérzetet adhat szülőnek és kisbabának egyaránt. Tökéletes az otthoni pelenkázóasztalhoz és egyszerű hordozni is.
A pelenkázóalátét vízálló és egyszerű tisztítani egy nedves ronggyal vagy puha szivaccsal.
Tisztítószert is lehet használni, ha szükséges. Sajnos nekünk is volt "balesetünk" és én egyszerűen betettem a fürdőkádba a pelenkázófeltétet, majd folyékony Perwoll mosószerrel lemostam és utána letusoltam, majd hagytam megszáradni.
A puha felszín tartós és nem tartalmaz vegyi anyagokat, amelyek bőrirritációt okozhatnak.
Ez a pelenkázófeltét biztonságos választás a gyermeked és a környezet számára is.
A oldalain megemelt perem növeli a biztonságot és csökkenti a leesés kockázatát.
A pelenkázófeltét alján ott van a helye a "pöcköknek", ha valaki ismét tesz rá, akkor rátehető a kiságyra is. Mi ezeket levettük róla, de időközben költözködtünk is és nem találtam meg. Beszerezhető bármely barkács üzletben.
A pelenkázóalátétet pelenkázóasztalon vagy más stabil felületen lehet használni.
Az alátétet huzattal is ki lehet egészíteni, hogy még kényelmesebb legyen. Én ezt egy fehér nagypárna huzattal oldottam meg, amelyet csak levettem és kimostam.
Méretei: -hossza 82 cm
             -szélessége 54 cm
             -magassága 11 cm
Jelenleg letisztított állapotban kínálom megvételre, de mivel a fent leírt módon a kádban takarítottam le, ezért szárításkor "átfolyás" alakult ki rajta, az nem egyéb folt !!!
Kérem mielőtt vásárolni szeretne, írjon nekem, mert máshol is hirdetem a pelenkázófeltétet !    Köszönöm.
A vételár tartalmazza önnek a  házhoz szállítás díját az ország területén belül !

Jelenlegi ára: 5 954 Ft
Az aukció vége: 2020-12-30 05:19 .

Megjegyzés küldése

Megjegyzés küldése