2020. augusztus 28., péntek

Hollóházi porcelán váza és bonbonier 1 Ft-ról NMÁ - Jelenlegi ára: 1 Ft

Köszöntöm oldalamon !
Kérem olvassa el a vásárlás feltételeit , amit a sok rossz tapasztalat miatt előre vázolnom kell , hogy később ne legyen félreértés .
A megnyert termékek a licit lejártát követő pénteken, majd következő hét kedden és pénteken vehetők át a VII. kerületben 15h-18h-ig. Abban az esetben, ha a licit lejártát követő hét péntekig nem veszi át a terméket a nyertes, vagy nem utalja az addigi vételárakat , akkor a terméket az oldalon újra indítom és az értékelésemet elkészítem..
A fenti tájékoztatásom némi magyarázatra szorul.
Havonta több ezer, alkalmanként tízezres összegű jutalékot fizettem feleslegesen az oldalnak az át nem vett tételek jutaléka miatt .
A jövőben nem szeretném ezt folytatni, nem szeretnék hetekig, nem ritkán hónapokig őrizni olyan termékeket, amiket eladtam, de nem vettek át.
Termékeket természetesen lehet összevárni, de a már megnyert termékeket kérem utalással kifizetni.
Szokták mondani : Anyukámmal sem teszek kivételt ! : )
Termékleírás : méreteket elfelejtettem felírni
1 Ft-ról indul és akár ennyiért is elvihető ( nem baj , ha jobban felmegy az ára ) .
Vásárlás feltételei:
Kérem akkor licitáljon , ha a tételt 2020. 09. 18. -án, 09. 22. -én, vagy 09. 25. -én  15h-18h-ig közötti időszakban a VII. kerület Garay Tér vonzáskörzetében át tudja venni ..
Köszönöm , hogy elolvasta és értelmezte  a fent írottakat !
Jó licitálást , sok szerencsét és sok időt az oldal használatához ; )


Jelenlegi ára: 1 Ft
Az aukció vége: 2020-08-29 07:50 .

Megjegyzés küldése

Megjegyzés küldése