2015. december 31., csütörtök

KOPONYÁS - halálfejes strassz köves vasalható - Jelenlegi ára: 199 Ft

EZEN AZ AUKCIÓN :  ezüst , stasszos csillogós  ( használati útmutatóval ) BONTATLAN , saját eredeti csomagolásában vasalható matricára licitálhatsz , vagy vásárolhatod meg villámáron.    
Ajándékba kaptam nekem nincs rá szükségem .
HA TÖBB TERMÉKEMRE SZERETNÉL LICITÁLNI ÉS AZOK KÜLÖNBÖZŐ IDŐPONTOKBAN JÁRNAK LE : 10 naponta az addig megnyert termékeket árát kérem szépen átutalni!
VILLÁMÁRON TÖRTÉNŐ VÁSÁRLÁS , vagy a licit megnyerése után : minden vevő kap egy levelet az aukció végén amiben minden adat megtalálható ( név , számlaszám, a postaköltség hol található stb. ) és a levél végén ez a áll: részemről a kapcsolatfelvétel megtörtént
Ha valaki nem kap válasz egy levélre érdemes próbálkozni ismét.
Kérem , hogy minden képet alaposan nézzen meg , és ne 1 kép megnézése alapján licitáljon, vásároljon.  
LICITET CSAK NAGYON ALAPOSAN MEGINDO! KOLT ESETBEN TÖRLÖK!!!! -kérlek ezt vedd figyelembe. Köszönöm!
A szállitási és garanciális feltételeket kérem olvassa  el!
A háztartásomban fellelt csomagolóanyagokat részesitem előnyben ( előtte nylonba téve ) és vastagon ragasztózva, ezért ne díszcsomagolásban várdd a terméket . Bubis, vagy postakész  boritékban sem, időm nincs 2 x sorban állni a  postán , előre pedig több darabot véve  befektetni nem szeretnék.  Tehetném dobozba is , de akkor a vásárló többet fizetne a postáért ami szerintem felesleges.
PÉNZT  CSAK AKKOR  FIZETEK VISSZA  HA A KÁRTÉRITÉST -  HA ELTÜNT EGY KÜLDEMÉNYEM  A POSTÁTÓL MEGKAPTAM !  - ajánlott  szelvényt  3 hónapig örzök meg.  
POSTÁZÁSSAL KAPCSOLATOS INFORMÁCIÓK a  szállitási  és  garanciális fül alatt találhatók .  
A POSTÁZÁSRÓL FONTOS : AZ EGYIK VEVŐ VÉLEMÉNYE ! Kedves ..... Képzeld el, hogy amit április 11-én ! elküldtél , azt én ma kaptam meg. azaz nem mindig az elad! ó a lusta , aki későn postáz ! ÉRKEZETT EZ AZ EMAIL: jún. 11.
Köszönettel: fendi 


Jelenlegi ára: 199 Ft
Az aukció vége: 2016-01-14 18:15 . KOPONYÁS - halálfejes strassz köves vasalható - Jelenlegi ára: 199 Ft

Megjegyzés küldése

Megjegyzés küldése